Adresaanpassing grensarbeiders en mensen met inkomsten of pensioen uit Nederland

Werk je of heb je in het verleden gewerkt in Nederland? Ontvang je pensioen uit Nederland of moet je er een belastingaangifte doen? Dan moet je naar aanleiding van de fusie je adreswijziging doorgeven aan het RNI, de kruispuntbank in Nederland. Ook als je straatnaam ongewijzigd is gebleven en enkel de gemeentenaam wijzigt, moet je dit aan hen melden.

Voor wie

Iedere Peltenaar die inkomsten heeft uit Nederland

Wat moet ik doen?

Vul onderstaand formulier in, print het uit en zet je handtekening. Stuur het formulier samen met een scan van je Belgische identiteitskaart naar rni@eindhoven.nl. Het maakt niet uit of op je identiteitskaart adresgegevens op voorkomen of niet.

De gemeente Eindhoven zal iedere wijziging verwerken, ongeacht woonplaats of oorspronkelijke plaats van inschrijving. Alle officiële instanties zijn daarmee automatisch op de hoogte van je adreswijziging.

Zorg ervoor dat je een veilige kopie van je identiteitsbewijs meestuurt. Maak gebruik van de KopieID app van de Rijksoverheid om fraude te voorkomen. Kijk voor meer informatie over de KopieID app en het veilig versturen van een kopie van je identiteitsbewijs op Rijksoverheid.nl.

Kostprijs