Tour Elentrik 2023: Boseind en Lindelhoeven

In het voorjaar van 2023 werden dankzij het street art project ‘Tour Elentrik’ van Treepack zo'n 30 elektriciteitskasten voorzien van een knappe kunstlaag. Deze zijn verspreid over 23 plaatsen in de gehuchten Boseind en Lindelhoeven. Aan deze creatieve make-over hielpen zowel lokale talenten als professionele artiesten mee. Deze creatievelingen werkten rond het thema 'tijd'. Ook voor het kindvriendelijke en duurzame karakter van onze gemeente hadden ze aandacht.

Wil jij ze ook ontdekken? Je kan de brochure tijdens openingsuren afhalen in CC Palethe, de bibliotheken van Pelt en ook bij De Ballasthoeve. De digitale PDF-versie van deze plattegrond kan je hier downloaden ofwel kan je de uitgebreide digitale variant in Google Maps raadplegen, met daarop ook de horecagelegenheden, parkeerplaatsen, fietsherstellingspunten, …

Vergeet zeker niet om #mijnpelt te gebruiken als je op sociale media een foto of selfie post met één van de vele kastjes 😉 Vermeld zeker @gemeentepelt en @ccpalethe op Instagram én nog leuker: tag ineens ook de accounts van de kunstenaars zelf! Zo zien zij dat hun kunstwerk écht leeft in Pelt.

Merk je nog nieuwe street art op of is er iets verdwenen? Meld het via cultuur@gemeentepelt.be