Veelgestelde vragen

Ik heb geen computer. Kan ik dan geen afspraak maken?

Je kan telefonisch een afspraak maken op het nummer 011 94 94 94 of aan de balie in het gemeentehuis op de Oude Markt of op het Kerkplein.


Ik heb een afspraak maar ben een minuutje te laat. Word ik dan nog geholpen?

Uiteraard word je nog geholpen. Loopt de vertraging zo ver op dat de volgende afspraak in het gedrang komt, zal je wel even moeten wachten tot de volgende klant(en) geholpen zijn. Maar ... probeer toch op tijd te zijn.


Als ik meerdere producten nodig heb, bv. vernieuwing van e-ID en rijbewijs, moet ik dan meerdere afspraken maken?

Dan maak je meerdere aansluitende afspraken.


Ik heb een dringende akte of document nodig, maar er is geen plaatsje meer vrij in de online agenda’s.

Kijk eerst even in ons thuisloket of je je document online kan aanvragen en ontvangen. Kan dat niet, neem dan telefonisch contact via het nummer 011 94 94 94. Een medewerker plant handmatig een moment voor je in.


Hoe kan ik mijn afspraak annuleren of wijzigen?

Een onthaalmedewerker aan de balie van het gemeentehuis helpt je graag verder. Bel ons gerust op 011 94 94 94.

;