Rap op stap helpt Peltenaren met beperkt budget bij uitstappen en vakanties

Rap op Stap heeft vanaf nu een eigen zitdag in het gemeentehuis van Pelt. Bij Rap op Stap kunnen mensen met een beperkt budget terecht voor kortingen en voordelen maar ook voor informatie rond vrije tijd en vakanties.

Vakanties en vrije tijd zijn niet goedkoop, toch heeft iedereen er behoefte aan. Ontspanning is het eerste waarop mensen met een krap budget besparen. Rap op Stap helpt mensen met een beperkt budget met hun vrijetijdsbesteding. Dit doen ze op een laagdrempelige manier, want je hoeft geen lid te zijn en een afspraak maken is niet nodig.

In het gemeentehuis van Pelt is er nu een Rap op Stap-kantoor. Elke maandagnamiddag tussen 13.30 en 16.30 uur beantwoordt een vrijwilliger alle vragen over betaalbare vakanties en vrije tijd. Wie het Rap op Stap kantoor bezoekt maakt kennis met een breed, beschikbaar en betaalbaar vrijetijdsaanbod en tal van kortingen.

Meer info vind je terug op www.gemeentepelt.be/betaalbarevrijetijd of via de Peltse sociale dienst op het nummer 011 94 94 84.

Rap op stap wordt in Pelt georganiseerd door vzw Play it Loud.

Gepubliceerd op dinsdag 5 december 2023 12.15 u.